תקנון מבצע "קנה-קבל" – קנה מוצר של מותג SAUTER וקבל תו קניה למימוש בחנות FOX HOME

1.              המבצע

אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ (להלן: "אלקטרה") משיקה מבצע אשר לפיו כל לקוח זכאי (כהגדרתו להלן) שרכש במהלך תקופת המבצע (כהגדרתה להלן) מוצר המשתתף במבצע ממותג SAUTER, מהמשווקים המורשים (כהגדרתם להלן), יהיה זכאי לקבל תו קניה בחנויות FOX HOME (כהגדרתו להלן) – בשווי משתנה בהתאם למדרגת הרכישה הרלבנטית (להלן: "המבצע"). המבצע בהתאם ובכפוף למגבלות המפורטות בתקנון זה (להלן: "התקנון").

2.              הגדרות

למונחים הבאים תהיה המשמעות בתקנון זה כדלקמן:

2.1.        "תו קניה" – תו למימוש חד פעמי בסניפים הפיזיים של חנויות FOX HOME לפי מדרגות הרכישה הבאות: ברכישת מוצר שאינו מקרר בסך 1000-2000 ₪ – מקבלים תו קניה בסך 600 ₪; ברכישת מוצר שאינו מקרר מעל 2,000 ₪ – מקבלים תו קניה בסך 800 ₪; ברכישה של מקרר – מקבלים תו קניה בסך 1,000 ₪. לא יתאפשר מימוש התו בכל דרך אחרת לרבות בטלפון ו/או לרבות באתרי האינטרנט של החנות. תו הקניה ניתן למימוש למשך 5 שנים ממועד קבלתו והתנאים והמגבלות למימושו יהיו כמפורט בלינק – https://sauter.co.il/

2.2.        "המוצרים המשתתפים במבצע" דגמי המוצרים של המותג SAUTER, המופיעים בנספח א' לתקנון זה ולמעט מוצרים מתצוגות ועודפים. מחירי המוצרים המשתתפים במבצע נקבעים על-פי שיקול דעתו של כל משווק מורשה באופן בלעדי.

2.3.        "המשווקים המורשים" – רשתות השיווק המורשות ו/או הסוחרים הפרטיים המורשים ו/או אתרי האינטרנט המורשים; והכל בהתאם למתפרסם באתר האינטרנט של חטיבת הסחר של אלקטרה בכתובת https://sauter.co.il/ כפי שיתעדכן מעת לעת.

2.4.        "לקוח זכאי" – לקוח, אשר בתקופת המבצע, רכש מוצר מהמוצרים המשתתפים במבצע מהמשווקים המורשים.

2.5.        "תקופת המבצע" – החל מיום 15.3.2024 ועד ליום 22.4.24 ו/או עד גמר מלאי תווי הקניה ובכפוף לזכות המוקנית לאלקטרה להאריך את תקופת המבצע או לקצרה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.

3.              אופן קבלת תו קניה

אספקת תו קניה ללקוח זכאי תתבצע באמצעות עמוד הנחיתה הבא https://go.ecp.co.il/SauterPassover2024 

כתנאי לקבלת תו הקניה על הלקוח הזכאי למלא את הפרטים הבאים: שם פרטי ושם משפחה + מס' טלפון + דוא"ל + חשבונית קניה. יובהר, כי תווי הקניה ניתנים ביחס לכל שווי מוצר המשתתף במבצע שנרכש על ידי לקוח זכאי ולא לפי שווי חשבונית הקניה הכולל. לאחר קבלת כל הפרטים, קבוצת FOX תטפל בשליחת תו הקניה ללקוח הזכאי באמצעות הודעת SMS עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת כל הפרטים. את הפרטים לקבלת התוויים ניתן להשאיר בעמוד הנחיתה עד לתאריך 22.5.24 בלבד.

מלאי תווי הקניה הכולל עומד על מינימום של 500 יחידות.

4.              כללי

4.1.       תקנון המבצע ימצא במשרדי אלקטרה – רחוב השר חיים שפירא 1 ראשל"צ, ובאתר האינטרנט של חטיבת הסחר של אלקטרה בכתובת https://sauter.co.il  

4.2.        האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים ולגברים כאחד.

4.3.        אלקטרה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המבצע בכל עת, להאריך ו/או לקצר את תקופת המבצע, לשנות את כללי ונהלי המבצע, לרבות בקשר עם המוצרים המשתתפים במבצע, לעדכן את רשימת המשווקים המורשים (להסיר ו/או להוסיף) הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי והכל – כמפורט בפרסומים ו/או עדכונים אשר יפורסמו באתר האינטרנט של חטיבת הסחר של אלקטרה בכתובת  https://sauter.co.il  לא תעמוד ללקוח ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין כך.

4.4.       כותרות הסעיפים הן לצרכי נוחות בלבד, ולא ישמשו לפרשנותו של תקנון זה.

4.5.       זכאות הלקוח הזכאי והתחייבויות אלקטרה על פי תקנון זה כלפי הלקוח הזכאי זה הינן אישיות ואינן ניתנות בשום מקרה להעברה ו/או המחאה ו/או הסבה בשום צורה ואופן על ידי הלקוח הזכאי.

4.6.       בכל מקרה של סתירה או אי-התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר המבצע, לרבות בעיתונות, בטלוויזיה ובכל אמצעי אחר, תגברנה הוראות התקנון לכל דבר ועניין.

4.7.       הלקוח הזכאי לא יהיה זכאי בשום מקרה להמיר את תו הקניה (או איזו מזכויותיו על פי התקנון או מכוח המבצע) לכסף או לשווה כסף, ולא יהיה זכאי להחליפו, וזאת גם בנסיבות בהן לא יתאפשר בידו לממש את זכויותיו האמורות. ויובהר כי במקרה של גנבה ו/או השחתה ו/או אבדן תו הקניה הלקוח לא יהיה זכאי להחלפה, זיכוי או פיצוי כלשהו.

4.8.        אלקטרה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, ולכל הוצאה שתיגרם ללקוח הזכאי או לכל אדם אחר בקשר עם מבצע זה. מבלי לגרוע מכללויות האמור לעיל, מובהר כי אלקטרה לא תישא בכל אחריות במקרה של מעשה ו/או מחדל של קבוצת FOX.

4.9.        אלקטרה אינה עושה כל מצג או הבטחה בקשר עם תו הקניה, לרבות לא בקשר עם תנאי השימוש בתו הקניה, המוצרים אותם ניתן לרכוש באמצעותו, דרכי השימוש בתו הקניה, כל הגבלה החלה על השימוש בתו הקניה, כל פער בין חזותו ומצג הקשור בו לבין טיבו בפועל, וכל תקלה בתו הקניה או בשירות נלווה לו אשר ימנעו השימוש בו. האחריות הבלעדית לכל דבר הקשור בתו הקניה ומימושו היא של ספק תו הקניה קבוצת FOX, בכתובת: https://www.foxhome.co.il/stores מימוש תו הקנייה בכפוף לתקנון: https://www.dcgift.co.il/foxhomedigitalpraxell

4.10.    בכל מקרה בו תחליט אלקטרה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, כי הזכאות לתו הקניה הושגה במרמה או כתוצאה של זיוף או בניגוד לאמור בתקנון זה, לא תוקנה הזכאות כאמור ואם הוקנתה – יידרש הלקוח להשיב את תו הקניה או לשלם לאלקטרה את מלוא שוויו, לפי שיקול דעתה של אלקטרה.

4.11.    רישומי אלקטרה ונהליה יהוו ראיה מכרעת לגבי כל הנושאים הקשורים בכל צורה שהיא למבצע זה.

4.12.    ביטול עסקה שנעשתה במסגרת המבצע יהיה בהתאם למדיניות ההחזרות והביטולים של כל משווק מורשה שאצלו נעשתה העסקה ובהתאם להוראות כל דין.

4.13.    בכל מקרה של ביטול עסקה שזיכתה את הלקוח בתו הקניה, יהיה חייב הלקוח להחזיר לאלקטרה את תו הקניה, ואם מימשו, כולו, להחזיר את שוויו. במקרה כאמור אלקטרה תהיה רשאית לבטל את תו הקניה.

4.14.    על תקנון זה, פרשנותו ועל כל הכרוך בו יחולו דיני מדינת ישראל וכל סכסוך או סוגיה משפטית בקשר עם התקנון יובאו להכרעה בפני הערכאה השיפוטית המוסמכת בתל אביב-יפו בלבד.

* * *

 

 

 

 

 

נספח א' – מוצרים המשתתפים במבצע

תנור בנוי

כיריים אינדוקציה

מכונות כביסה

מייבשי כביסה

מדיחי כלים

מקפיאים

 

כל דגמי המקררים, למעט הדגמים הבאים:

–     מקרר מקפיא עליון SVR270W לבן

–     מקרר מקפיא עליון SVR310W לבן

–     מקרר מקפיא עליון SVR310S כסוף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
מכונות כביסה
מכונות הכביסה של Miele עוברות בדיקות עמידות ומקיפות עוד בשלב הפיתוח על מנת להבטיח את מקסימום האיכות בפעולות ובניקיון הבגדים.
מייבשים
מייבשי הכביסה של Miele בעלי צריכת חשמל נמוכה בשיעור של עד 60% הודות לטכנולוגיית משאבה T1 ובנוסף קיצור זמן הייבוש עד 20 דקות.
כיריים
קטגורית הכיריים של Miele מאפשרת לבחור בין מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים של המוצרים שלנו.
כיריים
קטגורית הכיריים של Miele מאפשרת לבחור בין מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים של המוצרים שלנו.