נגישות

הסדרי נגישות
אלקטרה מוצרי צריכה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
 
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
אלקטרה מוצרי צריכה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר
•  אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג – 2013.
•  התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
•  הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.
•  האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
•  מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
•  לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
 
הסדרי נגישות במבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה:
– קיימת חניות נכים בחניון פתוח כולל לרכב גבוה.
– קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרדי החברה.
– במידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.

מידע נגיש
אלקטרה מוצרי צריכה מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
– במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון
– במידה ויש צורך פורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.
 
שירות לקוחות נגיש 
הדרכות עובדים – נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו.
מוקד טלפוני נגיש 
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
 
אמצעים נוספים ליצירת קשר 
·         אין קבלת קהל במשרדי החברה
·         דואר אלקטרוני – negishut@ecp.co.il
·         פקס – 03-9530570
 
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
 
פרטי רכז הנגישות באלקטרה מוצרי צריכה
שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות ל: מרק בינור, רכז הנגישות של החברה.
טלפון: 073-2220488
דוא”ל: negishut@ecp.co.il
שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
שואבי אבק אלחוטיים
שואבי האבק מדגם Triflex של Miele הינם שואבי אבק אלחוטיים עוצמתיים במיוחד המשלבים שלוש אפשרויות שאיבה במכשיר אחד, מה שמאפשר גמישות מרבית והגעה לכל נקודה.
שואבי אבק רבוטיים
סדרת שואבי האבק הרובוטיים של Miele נותנת מענה לכל העדפה שיש לכם. בין אם מדובר בשואבי אבק צילינדרים עוצמתיים או בשואבי אבק ציקלוניים לנקיון, קל, מהיר ופשוט.
מכונות כביסה
מכונות הכביסה של Miele עוברות בדיקות עמידות ומקיפות עוד בשלב הפיתוח על מנת להבטיח את מקסימום האיכות בפעולות ובניקיון הבגדים.
מייבשים
מייבשי הכביסה של Miele בעלי צריכת חשמל נמוכה בשיעור של עד 60% הודות לטכנולוגיית משאבה T1 ובנוסף קיצור זמן הייבוש עד 20 דקות.
כיריים
קטגורית הכיריים של Miele מאפשרת לבחור בין מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים של המוצרים שלנו.
כיריים
קטגורית הכיריים של Miele מאפשרת לבחור בין מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים של המוצרים שלנו.